Vitajte v stredisku podpory IKT

S cieľom zefektívniť podporu pre užívateľov a lepšie vyhovieť Vašim požiadavkám, Vám Centrum IKT ŽU zabezpečuje evidenčný systém podpory. Každá požiadavka je evidovaná na tikete, ktorému je pridelené jedinečné číslo. Číslo tiketu slúži na monitorovanie pokroku a odpovede online. Aby ste mali prehľad, poskytujeme Vám kompletný archív a históriu všetkých vašich požiadaviek. Pre vytváranie požiadaviek je potrebný platný e-mail, ideálne .....uniza.sk :-) .

Vytvoriť nový tiket

Uveďte čo najviac detailov, aby sme Vám mohli pomôcť. Ak chcete aktualizovať predchádzajúci tiket, prihláste sa prosím.
Vytvoriť nový tiket

Kontrola stavu tiketu

Zabezpečujeme archiváciu všetkých Vašich požiadaviek a žiadostí o podporu s ich kompletnou s odpoveďou.
Kontrola stavu tiketu

Prosím čakajte!

Prosím počkajte... bude to chvíľka!